Asset Publisher Asset Publisher

Budujemy markę Bory Tucholskie

Realizowany przez Kujawsko-Pomorską Organizację Turystyczną w partnerstwie dwóch powiatów Powiatu Tucholskiego i Powiatu Świeckiego projekt "Budowa marki Borów Tucholskich" dobiega końca.

To ostatnie spotkanie warsztatowe, w którym wzięliśmy udział wraz z Nadleśnictwem Woziwoda, Nadleśnictwem Tuchola, Nadleśnictwem Trzebciny i Nadleśnictwem Dąbrowa wraz z przedstawicielami lokalnych obiektów turystycznych, pracownikami starostw, przedstawicielami Lokalnej Organizacji Turystycznej KOCIEWIE, Kujawsko-Pomorskim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego i innych nad budowaniem marki turystycznej jaką są Bory Tucholskie.

Realizowany przez Kujawsko-Pomorską Organizację Turystyczną w partnerstwie dwóch powiatów Powiatu Tucholskiego i Powiatu Świeckiego projekt "Budowa marki Borów Tucholskich" dobiega końca. Jeszcze ostatnie szlify, poprawki i ankiety i produkt będzie gotowy.

Bardzo cieszymy się, że mogliśmy uczestniczyć w tym projekcie jako przedstawiciele lasów czyli największego bogactwa Borów Tucholskich z naszym zupełnie nie komercyjnym spojrzeniem na turystykę.  Wspólnie możemy więcej a sieciowanie usług turystycznych i stawianie na tereny leśne właśnie daje możliwość wspólnego działania w dziedzinie turystyki nadleśnictw należących do LKP "Bory Tucholskie.  Nam bardzo pomysł powstania marki turystycznej bardzo się podoba a o szczegółach już po domknięciu projektu na pewno będziemy Was informować. A i dziękujemy Folwarkowi Minikowo za bardzo ciepłe przyjęcie.